Bankowość internetowa - Bank

Bankowość internetowa

Logowanie do bankowości internetowej:

https://ebank.bslacko.pl/

Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
  • Jeżeli korzystasz z autoryzacji hasłami SMS, zawsze sprawdź, czy informacje zawarte w wiadomości SMS zgadzają się z Twoją dyspozycją;

  • Jeżeli korzystasz z autoryzacji aplikacją mobilną, zawsze sprawdź czy informacje dotyczące zatwierdzanej operacji wyświetlone w aplikacji, zgadzają się z Twoją dyspozycją;

  • Pamiętaj! Nigdy nie wysyłamy żadnych wiadomości e-mail z linkiem do logowania;
  • Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach i nie udostępniaj ich nikomu;

  • Nie loguj się do systemu z komputerów ogólnie dostępnych, np. w kawiarence internetowej;

  • Dbaj o aktualizacje posiadanego systemu operacyjnego, szczególnie dotyczące bezpieczeństwa;

  • Zachowaj czujność, jeżeli dzwoni do Ciebie osoba podająca się za pracownika banku. Może to być próba wyłudzenia typu „voice phishing”.
 
Zmiany w obsłudze systemu bankowości internetowej od 14 września 2019 r.

Z dniem 14 września 2019 r. wprowadzamy dodatkowe zabezpieczenie w postaci silnego uwierzytelnienia klienta (SCA).
Oznacza to, że korzystając z systemu będziesz musiał podać kod z wiadomości SMS lub skorzystać z mobilnej autoryzacji:

  • w zależności od ustawień systemu raz na 90 dni lub przy każdym logowaniu, po podaniu dotychczas używanego identyfikatora i hasła,
  • podczas sprawdzania historii operacji starszej niż 90 dni,
  • podczas zatwierdzania operacji i w innych opcjach systemu.

Można ograniczyć konieczność autoryzacji w trakcie logowania dodając swoje urządzenie do zaufanych.

Ponadto długość trwania sesji została ograniczona do 5 minut.

 
Funkcjonalność bankowości internetowej:
  • zapewnia dostęp do rachunku i składanie zleceń przez 24 godziny na dobę
  • umożliwia realizację przelewu z datą przyszłą możliwe jest anulowanie lub modyfikacji dyspozycji
  • umożliwia zlecania realizowanych cyklicznie zleceń stałych
  • pozwala uzyskać informację o stanie salda i szczegółach operacji, historii operacji na rachunku
  • pozwala na wygodne doładowanie telefonu komórkowego
  • wydrukowane w bankowości internetowej potwierdzenia i wyciągi nie wymagają dodatkowego potwierdzania czy stemplowania przez Bank
  • za zlecenia złożone elektronicznie Bank pobiera niższe prowizje, szczegółowe informacje w „Taryfie prowizji i opłat

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami multimedialnymi prezentującymi nową odsłonę systemu pod adresem:
https://media.naszbank.pl/ib

Masz pytania? Skontaktuj się!