Strona główna » Klienci indywidualni » Aplikacja
aplikacja zabezpieczona hasłem
brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS
brak dodatkowych kosztów poza opłatą za transmisję danych pobieraną przez operatora
aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się do bankowości internetowej i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Aplikacja umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Zainstaluj aplikację i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Zapraszamy do naszych punktów obsługi lub prześlij swoje pytanie formularzem kontaktowym:
Copyright © 2024 Łącki Bank Spółdzielczy. All rights reserved.