Łącki Bank Spółdzielczy umożliwia przekazywanie informacji o naruszeniach prawach.
Zgłoszenia można dokonać w następujący sposób:
elektronicznie – za pośrednictwem adresu e-mail: informuj@bslacko.pl oraz poprzez dedykowany formularz do zgłaszania naruszeń, dostępny na stronie internetowej Banku, w zakładce ,,Zgłoszenia naruszeń”;
pisemnie – w zamkniętej kopercie dostarczonej pocztą zewnętrzną, opatrzonej napisem „zgłoszenie naruszenia”, umieszczonej w kolejnej zamkniętej kopercie, zaadresowanej na Łącki Bank Spółdzielczy, Łącko 814, 33-390 Łącko;
ustnie, po wcześniejszym złożeniu wniosku, podczas rozmowy z Kierownikiem Komórki do spraw zgodności, z której sporządzany jest protokół, dokumentujący jego przebieg i udostępniany sygnaliście, w celu dokonania sprawdzenia, poprawienia i zatwierdzenia jego treści. Rozmowa jest przeprowadzana w ciągu 14 dni od złożenia wniosku przez sygnalistę.